czwartek, 17 kwietnia 2014

Proloblog

,,Wspomnienia to coś jednocześnie wspaniałego i przykrego.''

Każdy człowiek przynajmniej raz w życiu zastanawiał się co by było gdyby... Ja robię to często. Zastanawiam się co by było gdybym nie pojechała na te wakacje, nie zrobiła czegoś z innymi i nie musielibyśmy się wtedy ukrywac. Nie trafilibyśmy do tej przepięknej, tajemniczej krainy. Jestem Melanie Bush, i opisze wam moją piękną, tajemniczą i momentami smutną przygodę którą przeżyłam. Jest ona pełna wzlotów i upadków, przyjaźni, nienawiści, tajemnicy i miłości. Jak potoczyły się losy moje i moich towarzyszy? Tego dowiecie się w swoim czasie...



3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie i fajnie się zapowiada, więc będę czytać, nie jestem kimś kto podczas czytania wyłapuje błędy, więc nie bardzo mogę powiedzieć ci coś na temat twojej interpunkcji czy czegoś, ale jest jedna rzecz, która razi (ale cb nie ma urazić, bo wszystko jest fajnie ;'D ) chodzi o ten fragment ,,Jak potoczyły się losy moje i moich współuczestników tego?", myślę, że dużo lepiej by to brzmiało, gdyby było ,,Jak potoczyły się losy moje i moich towarzyszy?", ale to tylko taka moja drobna sugestia ;') ciekawie się zapowiada, chętnie przeczytam pierwszy rozdział, a przy okazji zapraszam do mnie - wszystko-zaczyna-sie-od-marzen8.blogspot.com - wiem, że może trochę zniechęcać to, że już 21 rozdziałów, ale większość jest raczej krótka, więc mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz (może zaobserwujesz, zagłosujesz w ankiecie ;D) dzięki pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, poprawie ten błąd :) Oczywiście że wpadnę na Twojego bloga :)

      Usuń
  2. ciekawie się zapowiada będę czytać co jest rzeczywiste no i to tyle chyba zajebiste :D <3
    ciekawa jestem jaka tajemnica i jaka historia xd wiem składnia poziom hard ^_^

    OdpowiedzUsuń